Ceník

Ceny jsou dost indivuální, vše záleží na potřebách daného klienta. Velkou roli hraje

 - zda je klient plátce či neplátce DPH, 

- zda je potřeba kopírovat doklady (doklady z termo tiskárny). Protože z těchto dokladů rychle mizí čitelnost a protože je potřeba uchovat jejich čitelnost, doklady kopíruji, abych zachovala jejich stálost

-  zda doklady dodáváte v elektronické verzi, tj. .pdf formát, .xml formát nebo v papírové verzi

Preferuji dodávní bankovních výpisů v elektronické verzi, zejména .abo či .gpc. Tím šetřím vaše finance a můj čas. 

To stené platí i u vydaných faktur. Proto doporučuji vystavovat faktury v iDokladu či mPohodě, z těchto serverů si doklady stáhnu přímo do účetního programu.

Ceny účtuji podle dokladu, ne podle položky v účetním deníku!

Tzn. cena za daňovou evidenci pro plátce DPH, při počtu 50 faktur, 50 pokladních dokladů se skládá z:

- cena za fakturu - 50 * 20 = 1 000,-

- cena za zpracování bankovního výpisu dodaného elektronicky - 60 položek (zejména úhrady faktur, poplatky aj.) * 4 (cena za doklad elektronického výpisu) = 240,-

- zpracování Přiznání k DPH + kontrolního hlášení = 500,-

Výsledná cena za tento měsíc je  1 740,- Kč


Daňová evidence - cena za doklad

pro neplátce DPH, kopírování dokladů

16 Kč

Zpracování daňového přiznání k dani z příjmů

včetně přehledů na OSSZ a ZP

 od 2 000 Kč

Zpracování silniční daně

za 4 auta, každé další auto 100 Kč

500 Kč

Zpracování Přiznání k DPH - měsíční

individuální, cena je stanovena podle náročnosti a obsáhlosti

od 500 Kč

Zpracování účetnictví - cena za doklad

pro plátce DPH, kopírování dokladů

20-25 Kč

Zpracování bankovního výpisu

elektronická verze, papírová verze

od 4 -10 Kč